کاشت مو از آن دست خدمات زیبایی است که عموما زیبا جویان برای انتخاب آن با مشکلاتی رو‌به رو می‌شوند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاشت مو از آن دست خدمات زیبایی است که عموما زیبا جویان برای انتخاب آن با مشکلاتی رو‌به رو می‌شوند و سرآخر برای انتخاب بهترین گزینه پارامترهای نسبتا اشتباهی را ملاک قرار می‌دهند؛ برای مثال یکی از اشتباهات رایج، تعیین پزشک و کلینیک براساس قیمت ارائه شده است و در این میان کیفیت هیچ جایگاهی ندارد، این موضوع در حالی است که برای کاشت مو شما باید به این موضوع توجه کنید که تخصص پزشک و اعتبار کلینیک باید مهم‌ترین ملاک شما در انتخاب کلینک باشد.

خدمات کاشت مو به روش میکروگرافت در کلینیک نیل شهرک غرب

پیشنهاد می‌کنیم برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل اگر درگیر محدودیت مالی هستید کمی صبوری کنید و یک الی دو ماه صبر کنید تا با مبلغی بیشتر خدمات کاشت مو را در کلینیک معتبرتر انجام دهید.

اما چه معیارهایی برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل مهم هستند؟

برای رسیدن به ایده‌آل ترین نتیجه ممکن معیارهای نسبتا متفاوتی وجود دارند که هر یک به نحوی می‌توانند در به‌ثمر نشستن نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید دخیل باشند؛ اما به طور کلی و براساس تجربه زیباجویان و مشاورین دو عامل کلینیک و روش کاشت مو مورد نظر دو عامل مهم در فرایند کاشت مو هستند که باید این دو را به عنوان ملاک اصلی خود در فرایند کاشت مو قرار دهید.

در بالا روش کاشت مو و کلینک کاشت مو را به عنوان دو عامل مهم معرفی کردیم اما چگونه می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و چه ملاک‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ این سوالی است که قصد داریم تا مورد آن صحبت کنیم؛ پس همراه ما باشید.

انتخاب کلینیک، قدم اول در رسیدن به نتیجه ایده‌آل

انتخاب کلینیک و پزشک از مهم‌ترین قدم‌ها برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل است؛ جدای از روش که جلوتر به آن اشاره می‌کنیم انتخاب کلینیک اولین قدم برای رسیدن به جذابیت بیشتر است؛ اما برای انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک حاذق باید به چه نکاتی توجه کنید؟

شناخت کلینیک معتبر: در خصوص خدمات زیبایی نام کلینیک صرفا از طریق ارائه خدمات برتر شنیده می‌شود و تبلیغات تا زمانی که خدمات با کیفیت ارائه ندهید تاثیر آن‌چنانی در شناخت کلینیک نخواهد داشت.

شناخت پزشک معتبر: شنیده شدن نام پزشک هم مانند شنیده شدن نام کلینیک به مواردی هم‌چون نتیجه ایده‌آل وابسته است؛ اما نکته دیگری که در خصوص پزشک حاذق کاشت مو باید به آن توجه کنید شاغل بودن در کلینیک‌های معتبر است.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین روش کاشت مو

یکی از مواردی که در خصوص انتخاب بهترین روش لازم است به آن توجه کنید نیاز و شرایط شماست، برای مثال نوع طاسی شما و این موضوع که بانک مو شما تا چه حد قابلیت دارد همه و همه در کنار هم می‌تواند به نوعی از عوامل مهم در انتخاب روش ایده‌آل برای شما باشد.

خدمات کاشت مو به روش میکروگرافت در کلینیک نیل شهرک غرب

نکته‌ای که در خصوص کاشت مو کم‌تر به آن توجه می‌شود در نتیجه نهایی کاشت مو خلاصه می‌شود؛ یکی از مواردی که باعث دل‌سردی زیباجویان می‌شود عدم نتیجه ایده‌آل در کنار هزینه نسبتا بالایی است که برای کاشت مو پرداخت می‌کنند؛ عموما نمایان شدن خط کاشت مو و رشد آن به صورت عروسکی خود یکی از موارد مهم در نارضایتی زیباجویان است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

اما کدام روش در کاشت مو بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی روش‌های زیادی برای کاشت مو به بازار معرفی شد که در میان تمامی موارد کاشت مو به روش میکروگرافت که خود نوعی پیشرفته‌تر از کاشت مو به روش SUT است می‌تواند بهترین گزینه موجود در شرایط فعلی باشد که با نتیجه ایده‌آل مانند خط رویش طبیعی و بازدهی بالاتر از نظر تعداد گرافت برداشت شده روش بسیار ایده‌آلی است که خبر از رهایی از طاسی می‌دهد. قبل از تعریف روش میکروگرافت لازم است ابتدا تعریفی از روش SUT خدمت شما زیبا جو محترم ارائه دهیم تا با دید بهتر برای خرید قدم بردارید.

کاشت مو به روش SUT

در روش کاشت مو به روش SUT از برداشت تا کاشت پیاز مو به وسیله دستگاه‌های اتوماتیک صورت می‌گیرد. البته که از دیگر تفاوت‌های این روش به نسبت سایر روش‌ها می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که در SUT تمامی مراحل صرفا به دست پزشک متخصص و نه افراد تجربی شاغل در این زمینه صورت می‌گیرد.

کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

متد نوین میکروگرافت یعنی کاشت در سایز میکرو؛ اما به‌طور کلی‌تر میکروگرافت نوین‌ترین روش کاشت مو است که به دلیل شیوه متفاوت در برداشت فولیکول‌ها از بانک مو، گزینه بسیار ایده‌‌آلی برای زیبا جویان است. در این روش که نوع پیشرفته‌تری از متد SUT به شمار می‌رود، برداشت فولیکول‌ها (گرافت‌ها) دیگر به وسیله پانچ‌های دستی انجام نمی‌شود و تمامی مراحل به وسیله هولدرهایی با ظرافت 4 میکرون صورت می‌گیرد و همین موضوع خود عاملی برای  اثبات ظرافت کاشت مو است.

بهترین کاندید‌های روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت از آن دست متدهایی است که نمی‌توان خط قرمزی برای آن تعریف کرد و هر زیباجویی که به دنبال کاشت مو با ظرافت چشمگیر است می‌تواند این روش را به عنوان یک روش مناسب برای خود درنظر بگیرند.

 

چرا کلینیک نیل انتخاب ایده‌آلی است؟

با توجه به دو عاملی که در بالا به آن اشاره کردیم، یعنی کلینیک و پزشک کلینیک نیل می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. خدمات کاشت مو کلینیک نیل به دلیل بهره‌مندی از کادری مجرب و همکاری با پزشکان حاذق در حوزه کاشت مو گزینه ایده‌آلی برای رسیدن به نتیجه نهایی و ایده‌آل به شمار می‌رود. شما زیباجوی محترم می‌توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با مشاورین این کلینیک  برای تمامی سوالات خود پاسخی کارا پیدا کنید.

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، کاشت مو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار