مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: ۲۵۰ خانه ورزش تا پایان امسال در سراسر کشور تجهیز می‌شود که از این تعداد سهم لرستان ۲۲ خانه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش احسان و ورزش به خبرنگاران گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به مأموریتی که دارد، حمایت از محرومین و شکوفا کردن استعداد‌ها در مناطق محروم یکی از محور‌های اصلی آن بوده و همواره این امر در دستور کار است.

سلیمانی با بیان اینکه تجهیز خانه‌های ورزش از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق محروم در دستور کار است، اضافه کرد: با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۲۲ خانه ورزش در لرستان تجهیز خواهد شد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تمرکز ویژه‌ای را در بحث ورزش کشتی لرستان دارد.

او ادامه داد: یکی از مزیت‌های لرستان در حوزه ورزش، پهلوانان و ورزشکاران در ورزش کشتی بوده و خوشبختانه توافقاتی خوبی در راستای تجهیز سالن‌های کشتی در استان صورت گرفته و تمرکز ما بر روی استعداد یابی در مناطق محروم است.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در کنار این امر و تمرکز بر روی افراد و ورزشکاران آسیب دیده از کرونا در دستورکار قرار دارد و توافقاتی در راستای حمایت از سایر اقشار آسیب دیده از کرونا را نیز خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.