رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیمارستان این شهرستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اردیبهشت سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، دکتر حمزه حسنی،رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله اظهار داشت: عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیمارستان سلسله سال ۹۴ آغاز و به دلیل مشکلات اعتباری در مقاطعی تعطیل شد، اما با پیگیری‌های انجام شده و تامین اعتبار ۲ میلیارد تومانی جهت احداث ۵۰ درصد باقی مانده، اکنون پیشرفت ۷۰ درصدی دارد.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک میلیارد تومان نیز برای تجهیز این کلینیک تخصصی جذب شد.

او ادامه داد: خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی از جمله ویزیت متخصصین و انجام اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوار مغز، آندوسکوپی و کلونوسکوپی، اسپیرومتری، چشم پزشکی و بینایی سنجی، پوست و زیبایی، زنان، مامایی و اقدامات تشخیصی آن، روانپزشکی و روانشناسی در این کلینیک به شهروندان ارائه خواهد شد.

حسنی تصریح کرد: خرید یک دستگاه رادیولوژی برای مرکز درمانی بخش فیروزآباد با همکاری هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز پیگیری و موافقت‌های اولیه به منظور تامین نیرو‌های تخصصی مورد نیاز بیمارستان از جمله جراح عمومی و زنان و خرید یک دستگاه پشتیبان رادیولوژی فعلی با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان اخذ شده است.

او با اشاره به دیدار مشترک با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار ۶ دستگاه دیالیز به صورت رایگان به بیمارستان ابن سینا نورآباد اختصاص یافت و با خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های هر ۲ شهرستان نیز موافقت شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله با ۲۰ پزشک در تخصص‌های مختلف ۶۰ تخت فعال دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.