رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان با رعایت خوب محدودیت‌ها توسط مردم و اصناف از نارنجی به زرد تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حمزه حسنی،رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله اظهار داشت: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان اکنون شهرستان سلسله در وضعیت زرد قرار گرفته است که انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

او افزود : اکنون یک ششم تخت‌های بیمارستان سلسله مختص بیماران کرونایی است در حالیکه تا قبل از اعمال محدودیت فعالیت مشاغل و منع عبور و مرورها، ۸۵ درصد تخت‌های بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته بود.

حسنی ادامه داد: لازمه استمرار این وضعیت و بهتر شدن شرایط شهرستان، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و پرهیز از حضور در تجمعات است.

او بیان کرد: به مردم شهرستان توصیه می‌کنیم به منظور حفظ وضعیت موجود و ضایع نشدن تلاش کادر درمان از جمله پرستاران، آئین شب یلدا را به صورت مجازی با خانواده و اقوام برگزار کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در شهرستان باشیم.

هفته گذشته نیز شهرستان چگنی از وضعیت نارنجی به زرد رسید و اکنون مابقی شهرستان‌های ۱۱ گانه لرستان در شرایط نارنجی شیوع کرونا هستند.

تا ۲۸ آذر ابتلای ۵۹ هزار و ۱۲۷ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۵۸ نفر نیز جان باخته اند.

شهرستان سلسله با مرکز الشتر و کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.