سردار زهرایی گفت: تولیدکنندگان سربازان اصلی در دفاع مقدس نوین هستند و ما سپاهیان تدارکات پشت صحنه را فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد استان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، گفت: این تفاهم‌نامه در استان کردستان به عنوان هفتمین استان کشور امروز منعقد به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: گام دوم انقلاب گام خارج‌شدن از آزمون و خطای گام اول انقلاب با حل مشکلات و تشکیل حکومت اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه "کار در گام دوم انقلاب بر دوش جوانان و نوجوانان گذاشته شده است" تصریح کرد: خیمه انقلاب از قاعده ولایت مطلقه فقیه تشکیل شده که دشمن به صورت فعال دنبال شکست آن است.

او افزود: قاعده دوم انقلاب مردمی هستند که همیشه در کنار انقلاب حضور داشته‌اند و اینکه در دفاع مقدس نوین فرماندهان همانند دوران دفاع مقدس باید کنار مردم باشند.

سردار زهرایی بیان کرد: امروزه شکل دفاع مقدس تغییر پیدا کرده به گونه‌ای که اگر کسی به تولید در کشور کمک کند همانند سرداران دوران دفاع مقدس عمل کرده است.

او تاکید کرد: باید موانع تولید را در دفاع مقدس نوین برداریم تا عملیات‌های اقتصادی با بهترین شکل ممکن عمل کنند.

سردار زهرایی اظهار کرد: ظرفیت‌هایی در بسیج وجود دارد، اما متاسفانه گاهی از این ظرفیت‌ها آنچنان که باید استفاده نشده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: باید از تمام اقشار بسیج در اجرای تفاهم‌نامه و اجرای طرح‌های مختلف استفاده شود.

سردارزهرایی در پایان با تأکید بر اینکه آسیب‌شناسی در روند اجرایی کار فعال شود، یادآور شد: باید استمرار ببخشیم تا روند انقلاب و گام دوم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.