افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در مشهد

معاون شبکه مخابرات منطقه ای خراسان رضوی گفت: در چند ماه گذشته سرقت تجهیزات مخابراتی در مشهد روند افزایشی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامرضا شرکتی معاون شبکه مخابرات منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر سرقت تجهیزات و کابل‌های مخابراتی در اکثر محله‌های مشهد توسط سارقین انجام می‌شود گفت: در همین راستا برای جلوگیری از کاهش سرقت‌ها جلسات متعددی با نیروی انتظامی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی برگزار کردیم.

او افزود: مخابرات به عنوان یک دستگاه خدمات رسان وظیفه ارائه خدمات ارتباطی را دارد و ما از دستگاه‌های مربوطه که مخصوصاً نیروی انتظامی خواستار این هستیم که برای جلوگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

معاون شبکه مخابرات منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود مشترکان بعد از تماس با سامانه ۲۰۱۱۷ خرابی تلفن در لیست انتظار برای نصب مجدد کابل‌های سرقت شده قرار می‌گیرند.

شرکتی با توجه به اینکه در حال حاضر در ارائه خدمات تلفن ثابت در حوزه زیرساخت‌ها نمی‌توان تغییرات جدی ایجاد کرد بیان کرد: مردم باید نسبت به سرقت تجهیزات مخابراتی حساسیت بیشتری داشته باشند و اگر مشاهده کردند افرادی در حال تغییرات در زیرساخت‌ها از جمله کابل‌های مخابراتی هستند، به سرعت موضوع را با پلیس یا روابط عمومی مخابرات سامانه ۲۰۲۱ در میان بگذارند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.