دستگیری متهمان به سرقت اموال در سرخس

فرمانده انتظامی سرخس گفت: با اعلام هفت فقره سرقت، تعداد چهار متهم به سرقت اموال و یک مالخر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ احمدعلی دماوندی فرمانده انتظامی سرخس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ سرخس پس از بررسی دقیق صحنه‌های وقوع جرم به سرنخ‌های دست یافته و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد عمل شده و ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله محکم پلیس ضمن معرفی دو همدست دیگر خود یک مالخر را نیز در این زمینه معرفی کردند.

دماوندی با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر بیان کرد: مأموران انتظامی در ادامه محل دپوی اموال مسروقه در یک کارگاه خرید و تفکیک ضایعات را نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی مالخر موردنظر را نیز دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به هفت فقره سرقت وسایل خانه و تجهیزات ادارات دولتی اعتراف که تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال آن‌ها عودت شده است.

فرمانده انتظامی سرخس ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاکسازی نقاط آلوده،تاکید کرد: از عموم مردم تقاضا داریم به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار