جمهوری اسلامی، نماد حمایت از مظلومان

امام جمعه بیرجند گفت: جمهوری اسلامی نماد حمایت از مظلومان عالم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند که پس از ۱۰ ماه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه مظلومان و بویژه جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری ایران نماد دفاع از انسان‌های مظلوم است.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نماد دفاع از مظلومان و ترویج اسلام ناب است.

آیت الله عبادی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در مرکز استان پس از ۱۰ ماه وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کرونا فروکش کرده، اما رعایت مسائل بهداشتی باید همچنان ادامه یابد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: با اشاره به اینکه در بحث کرونا مردم با رعایت دستورالعمل‌ها خوب عمل کردند، تأکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای کاهش آمار مبتلایان کرونا و حفظ سلامت مردم واجب است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به بدعهدی‌های آمریکایی‌ها و اروپایی ها، بازگشت ایران به غنی سازی ۲۰ درصد را پاسخ خوبی به این بدعهدی‌ها دانست.

آیت الله عبادی افزود: امروز دشمن ما دچار مرگ تدریجی شده و مانور‌های اخیر دریایی و هوایی نیرو‌های مسلح کشورمان، برگ زرینی از اقتدار ماست که در مقابل صحنه سازی‌های دشمن و دشمن پرستان به موقع انجام شد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه داد: آنچه که باید انجام شود برداشتن تحریم‌ها است که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی هم مصوبه‌ای داشت و دولت را مکلف به اجرای آن کرد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.