بهروز گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از فردا (سه‌شنبه ۲۳ دی) آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت ‌نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش تنها با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از ۲۳ دی ماه آغاز شده و تا ۲۹ دی ادامه خواهد داشت.

او ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان افزود: نودانشجویان دانشگاه پیام نور لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور بیان کرد: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیر را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.

-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه

-تصویر کارت ملی (پشت و رو)

-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک

-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

-تصویر مدرک دیپلم متوسطه

-دارندگان دیپلم سالی- واحدی یا ترمی- واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار