نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: برنامه‌ریزی‌های جمهوری اسلامی به رفع تحریم موکول نشده است، اما در پاسداری از انقلاب اسلامی و از زبان مردم می‌گوییم که تحریم‌ها بایستی متوقف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر گفت: اصرار نداریم آمریکا به برجام برگردد، بازگشت آمریکا به برجام و رفع نشدن تحریم ها، به ضرر ما است چراکه خواهند گفت آمریکا به برجام عمل کرده است و در قرارداد حضور دارد، اما در اصل هیچ چیز عاید مردم نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: مردم ایران آگاه بودند و هوشیار شدند چراکه ما با وجود بدعهدی طرف مقابل، به تعهدات خود عمل کردیم.

او با بیان اینکه ۹ تا ۱۹ دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است ادامه داد: ۱۹ دی روز قیام مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی و افراد دین زدا و اسلام زدایی بود که تلاش داشتند معیار‌های اشرافی گری و طاغوتی را بر جامعه حاکم کنند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: حرکت ۱۹ دی مردم قم که در راستای انقلاب و حرکت ۱۵ خرداد بود و منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ شد همیشه در خاطره ما باقی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  بیان کرد: ما برای سرافرازی و سربلندی پرچم اسلام، انقلاب کردیم و جمهوری اسلامی به معنای خدمت به همه است بنابراین حاکمان ما باید افرادی باشند که پایبندترین و ملزم‌ترین‌ها به شرح مقدس و دین اسلام هستند.

او گفت: ممکن است افرادی باشند و بخواهند در این مسیر تغییر ایجاد کنند، اما تا جان در بدن داریم محکم می‌ایستیم و از انقلاب پاسداری خواهیم کرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: راه شهید سلیمانی این است که بیرون از مرز‌ها بجنگیم، نباید غفلت کنیم تا دشمن مانند صدام وارد کشور شود و بعد دفاع کنیم بنابراین موظف هستیم به گونه‌ای عمل کنیم که خارج مرز‌ها از کشور دفاع شود و طبیعی است در این مسیر از دوستان خود هم حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه پاسداری از اهداف انقلاب با محوریت بصیرت باید سرلوحه همه باشد بیان کرد: فرد بصیر باید از ولایت پیروی داشته باشد که مصداق این عالم بصیر را در وجود آیت‌الله مصباح یزدی مشاهده کردیم.

او تصریح کرد: مردم باید در این موقعیت حساس بیشتر از گذشته هوشیار باشند چراکه آمریکا در جنگ نرم‌افزاری و ترامپ و نتانیاهو رییس رژیم اشغالگر قدس با وجود تحرکات زیادی که داشتند شکست خوردند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.