مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۷۲ واحد مسکونی مددجویی با کمک ۹۰ میلیارد ریالی این نهاد و مشارکت بنیاد مستضعفان در سطح این استان تحویل داده شد.

همایون عمودی زاده روز پنجشنبه بیان کرد: ۶۷۰ واحد مسکونی نیز سال گذشته در راستای تامین سرپناه و حمایت از مددجویان این استان احداث و واگذار شد.

وی عنوان کرد: در این راستا ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت احداث و ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی استان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان همچنین از راه اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی بیماران اعصاب و روان خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فضایی استاندارد با تجهیزات مطلوب جهت ارائه خدمات به بیماران، بازسازی و تجهیز یکی از ساختمان‌های بهزیستی خرم‌آباد در دست اجرا می‌باشد.

عمودی زاده با بیان اینکه فضای مورد استفاده کنونی برای نگهداری تعداد زیادی از بیماران، کم ظرفیت است اظهار داشت: مرکز جدید در منطقه گلدشت با استفاده از توان خیران در دست تعمیر و بازسازی است و در مرحله تکمیل و بهره برداری تعداد ۱۰۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد.

وی ادامه داد: تا کنون با همراهی و حمایت همه جانبه خیران بازسازی کامل سرویس‌های بهداشتی، حمام، لوله کشی آب و فاضلاب، سرامیک بخشی از دیوار‌ها و کف ساختمان به پایان رسیده است و سرامیک کاری سایر قسمت‌ها و تکمیل نهایی تا سه ماه آینده نیز بطور کامل انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: همچنین پیگیری دریافت مجوز و اعتبار برای تاسیس چهار مرکز روزانه و چهار مرکز شبانه روزی جهت مراقبت و آموزش مددجویان انجام شده است.

 

برچسب ها: بهزیستی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.