مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد از تشکیل تیم فوتبال بانوان در این باشگاه خبر داد و گفت: تیم بانوان این باشگاه به زودی و بر اساس دستورالعمل AFC یا کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل می‌شود.

 «مسعود عبدی» عصر روز پنج‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان به حضور بانوان در دیدار‌های خانگی باشگاه خیبر هم تاکید کرد و افزود: تمام تلاش این باشگاه مهیا کردن شرایط برای حضور بانوان در ورزشگاه است.

وی اضافه کرد: این مهم نیازمند اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی است و امیدواریم بتوانیم این ظرفیت را برای حضور بانوان ایجاد کنیم.

«عبدی» همچنین در خصوص تیم برادران هم گفت: تیم فوتبال خیبر در رقابت‌های لیگ یک توانست شگفتی‌ساز شود و با ۷۷ امتیاز به لیگ برتر راه یابد.

وی با بیان اینکه این تیم با خرید بازیکنان جدید در لیگ برتر نیز می‌تواند شگفتی‌ساز باشد، اضافه کرد: شرایط تیم خیبر برای حضور در لیگ برتر تغییر کرده و عملکرد تیم اجرایی و بازیکنان این تیم قابل دفاع است.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد: عملکرد تیم اجرایی و بازیکنان این تیم قابل دفاع استمالک باشگاه خیبر خرم‌آباد این را هم بیان کرد: تیم دوم و تیم پایه و آکادمی خیبر خرم‌آباد نیز به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد در سال ۱۳۶۳ تأسیس شد و هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.

این باشگاه یک بار در جام قدس ۶۹– ۱۳۶۸ موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شد؛ همچنین تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت.

خیبر در بازی یک چهارم نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با یک گل که از میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد و در بازی نیمه‌نهایی تیم پاس بوشهر را سه بر یک برد.

برچسب ها: فوتبال ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.