فرمانده سپاه ناحیه هویزه گفت: در طرح زمستان گرم بسیج سازندگی سپاه ناحیه هویزه با یاری خیرین و جهادگران تعداد ۶۰ بخاری برقی را تهیه و توزیع کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حاتم عبیداوی فرمانده سپاه ناحیه هویزه گفت: باتوجه به فرمایشات رهبری برای همیاری و کمک به محرومان، این ناحیه برای مناطقی که فاقد گاز شهری هستند برای این که بتوانیم خدمتی دیگر برای مردم داشته باشیم در طرح زمستان گرم بسیج سازندگی سپاه با یاری خیران و جهادگران تعداد ۶۰ بخاری برقی را تهیه کردند.

او با بیان اینکه آنها این بخاری ها را به یاد شهدای مقاومت بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند، افزود: در ادامه برنامه‌های هفته گرامیداشت شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت، ایستگاه صلواتی باهمت پایگاه مقاومت بسیج شهیدعبدالنبی نیسی، کانون هنری زینب الحورا (س) ، مسجدحضرت حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه برپا و در این ایستگاه پوستر شهیداین شهدا بین خودرو‌ها و مردم توزیع شد.

سرهنگ عبیداوی بیان داشت: فضا سازی و بروز رسانی تابلوی بیلبورد و پرتال شهر هویزه به مناسبت، شهادت شهید سردارسلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت و ۱۶ دی سالروز شهدای هویزه از سوی سیج سازندگی سپاه هویزه صورت گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.