مدیر آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا در خصوص نبود مدرسه دخترانه در منطقه للر توضیحاتی ارائه داد.

شهنام عالیوند مدیر آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص مطالب منتشر شده در خصوص نبود وجود مدرسه متوسطه دخترانه در منطقه للر توضیحاتی ارائه داد.

او با بیان اینکه منطقه للر یکی از «پراستعدادترین» مناطق عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا است گفت:اهالی منطقه، مردمی «خونگرم و متدین» بوده که افتخار شهرستان هستند.

عالیوند بیان کرد: این منطقه دارای مدرسه متوسطه اول پسرانه و دخترانه است و در سال تحصیلی گذشته مدرسه متوسطه دوم دخترانه نیز با تلاش‌های کارکنان آموزش و پرورش عشایر با نام «زمزم» به منطقه تخصیص یافت و نیروی دبیر آن نیز از کارکنان خانم تامین شد، اما متاسفانه به دلیل استقبال نشدن از آن و ثبت نام نکردن دانش آموزان، آمار دبیرستان متوسطه دوم دخترانه للر به حد نصاب نرسید و موجب تعطیلی این واحد آموزشی گردید.

مدیر آموزش و پرورش عشایر بخش چلو شهرستان اندیکا در زمینه اقدامات صورت گرفته در مدرسه للر اظهار داشت: ایزوگام کامل مدرسه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، تعویض ۱۴ در آهنی بجای در‌های چوبی فرسوده به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال، خرید کابل برق به ارزش ۶۰ میلیون ریال وتغییر اشتراک برق از تک فاز به ۳ فاز، تعمیر و مرمت ۴ چشمه توالت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از جمله کار‌های انجام شده در این محل آموزشی بودند.

این مقام مسئول ادامه داد: رنگ آمیزی و زیبا سازی در و محیط آموزشگاه به ارزش ۳۰ میلیون ریال، اختصاص دستگاه ۳ کاره کپی، خرید ۱۱ عدد بخاری برقی به ارزش ۳۰ میلیون ریال و برخی از دیگر اقدامات که امید است با عنایت پروردگار متعال و همکاری دلسوزان واقعی مردم منطقه بتوانیم به ارائه خدمات بیش از پیش در منطقه للر بپردازیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.