نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: ما با تمام توان ایستاده ایم وبه مددالهی اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شومش برسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در بزرگداشت نخستین سالگرد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر امروز سالگردی برگزار می‌کنیم به معنای این نیست که همه چیز را فراموش خواهیم کرد چرا که راه و رسم و درس حاج قاسم و ابومهدی‌ها باید ادامه داشته باشد.

او با اشاره به اینکه تمام دنیا به چشم خود دید که چگونه مراسم خاکسپاری سردار در اوج عظمت برگزار شد، گفت: ما با تمام توان ایستاده ایم وبه مددالهی اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شومش برسد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: کسانی که در مقابل این توطئه‌ها ایستادند و همواره در خط مقدم بودند یادشان گرامی داشته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: نقشه‌ی آمریکا که به تعبیر خودشان برای خاورمیانه از نیل تا فرات بود، ولی مرد میدان ما حاج قاسم پا به میدان بود  و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرائت میثاق نامه‌ای مابین کارکنان نیروی انتظامی با حاج قاسم سلیمانی قرائت و از نفرات برتر مسابقات قرآن کارکنان ناجا، خانواده شهدای ناجا و همکاران مدافع حرم تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.