آتش نشانان اهوازی طی شبانه روز گذشته ۳ بار دل به آتش زدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۳ عملیات امدادی و اطفای حریق را طی شبانه روز گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۳ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۱۲و ۵۵ دقیقه با اعلام حادثه نشت گاز شهری در منزل مسکونی منطقه کیان آباد به سامانه ۱۲۵ از طرف شهروندان، آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با قطع گاز و برق ساختمان و ایمن سازی محل از بروز حادثه آتش سوزی و انفجار جلوگیری کردند، افزود: در این حادثه یک زن دچار مصدومیت جزئی شد.

قنبری در ادامه به وقوع آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان مسلم نبش رستگاری ساعت ۱۴ و ۲۴ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و زبانه‌های حریق در منزل مواجه شدند و بلافاصله پس از ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله‌های سرکش آتش را مهار و دود ناشی از حریق را با استفاده از دستگاه فن فشارمثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان بی احتیاطی ساکنان و افتادن پتو بر روی هیتر برقی گزارش شده است، تصریح کرد: همچنین آتش نشانان در کوی رسالت به امدادگران اورژانس ۱۱۵ در جابجایی بیمار مصدوم کمک کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار