انجام ۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی شبانه روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی کانکس در منطقه کمپلو، منازل راه آهن جنب پل هفتم در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

او به برخورد شدید پژو پارس و پراید در ساعت ۱۵و ۳۶ دقیقه در مسیر کیانشهر زیر پل شهید سوداگر که منجر به واژگونی پراید شد، اشاره کرد و افزود: در این حادثه راننده پراید و ۲ سرنشین زن در پژو پارس مصدوم شدند و آتش نشانان با استفاده از ابزار نجات و برش، مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

قنبری با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و ۲۵ دقیقه در منطقه بوستان به علت بی احتیاطی ساکنان منزل در روشن گذاشتن اجاق گاز در تراس منزل، اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه، قطع برق و گاز ساختمان به وسیله ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به حریق نیزار ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه در ساحلی شرقی زیر پل سیاه اشاره و تصریح کرد: شعله‌های حریق و دود غلیظ مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری در مسیر شده بود که با حضور به موقع اکیپ آتش نشانان شعله‌های حریق به وسیله لوله‌های آبرسان مهار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.