رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۹ عملیات مهار آتش وامدادی را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات امدادی طی شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت یک و ۲۲ دقیقه بامداد آتش سوزی خودروی جنسیس در کوی نفت، خیابان رسالت یک اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را اتصال برق کامپیوتر خودرو عنوان کرد و افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند.

قنبری ادامه بیان کرد: بی احتیاطی و روشن گذاشتن زغال روشن در منقل به مدت طولانی، منجر به وقوع آتش سوزی در تراس طبقه اول ساختمان مسکونی در ساعت ۶ و ۲ دقیقه در ملی راه خیابان مهران شد و زبانه‌های حریق با سرعت عمل آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق به داخل منزل مسکونی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حریق منزل مسکونی به علت اتصال برق یخچال در ساعت ۷ و ۲۱ دقیقه در کوی سلیم آباد اظهار داشت: آتش نشانان با ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق دفتر شرکت تجاری ساعت ۱۱ و ۳۱ دقیقه در خیابان زند با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او به اعزام ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به منطقه کیانشهر، خیابان لادن ۲ جهت مهار حریق منزل مسکونی به علت اتصال فن هواکش اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه حریق مغازه پیترا فروشی در منطقه آخر آسفالت و حریق منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه در فاز یک پادادشهر و حریق کنتور برق منزل مسکونی در ۱۹ و ۲۵ دقیقه در کوی ملت خیابان کارون ۴ با تلاش همه جانبه مهار کردند.

به گفته قنبری، آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور ۳ شهروند را در مجتمع مسکونی در منطقه باهنر نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.