انجام ۱۸ عملیات امدادی و اطفای حریق با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۸ عملیات امدادی و اطفای حریق با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۸ عملیات امدادی و اطفای حریق طی دیروز گفت: ساعت ۹ و یک دقیقه آتش سوزی سمند در پارکینگ مجتمع مسکونی در منطقه گلستان خیابان اقبال آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او علت حریق را اتصال برق فن خودرو اعلام کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر خودرو‌های پارک شده در پارکینگ جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به اطفای حریق کنتور برق ساختمان مسکونی ساعت یک و ۵۵ دقیقه بامداد در منطقه گلستان خیابان بهمن با تلاش آتش نشانان اظهار داشت: آتش سوزی ساختمان متروکه ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه در خیابان ۳ حصیر آباد با استفاده از لوله‌های آبرسان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق ساختمان متروکه دیگری در ساعت ۱۵ و ۵۴ دقیقه در خیابان نفت ۳ منطقه گلستان رخ داده است و شعله‌های آتش با تلاش آتش نشانان بدون اتلاف وقت مهار گردید، همچنین حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه در کوی الصافی مهار شد.

قنبری بیان کرد: ماموران آتش نشانی ۸ عملیات امداد و نجات خروج خودرو‌های گرفتار در آب ناشی از بارندگی را در منطقه سپیدار خیابان‌های انصار، خیابان ۷، خیابان ۳، خیابان ۶، جنب مسجد بلال و منطقه کمپلو خیابان شیخ بها، صد دستگاه خیابان ۶ و فلکه لشکر آباد را با جدیت تمام انجام دادند.

او گفت: آتش نشانان هشت شهروند را در عملیات نجات از آسانسور در مناطق باهنر، سلطان منش و کمپلو و عملیات نجات محبوسین در اماکن در منطقه زیتون کارمندی و نادری خیابان خوانساری نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.