انجام ۸ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی در اهواز طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۸ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: ساعت ۱۷ و ۸ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق فروشگاه موبایل در منطقه گلستان خیابان شیراز شرقی بین آبادان و سعدی اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را بی احتیاطی صاحب فروشگاه در روشن گذاشتن پیک نیک اعلام کرد و افزود: آتش نشانان سریعا با قطع برق و گاز ساختمان و با استفاده تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند، همچنین کنتور برق ساختمان مسکونی در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در منطقه عین ۲ با موفقیت اطفا شد.

قنبری در ادامه به واژگونی ساینا در ساعت ۱۹ و ۵۳ دقیقه در جاده اهواز اندیمشک قبل از پلیس راه به دلیل بی احتیاطی راننده اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی و نصب تجهیزات ترافیکی در مسیر از بروز حادثه احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند و خودروی واژگون شده را به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به برخورد سمند و کامیون در ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه در جاده اهواز اندیمشک اشاره و بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی از نشت بنزین خودرو جلوگیری و با پاکسازی مسیر از بقایای به جا مانده از تصادف از بروز حادثه برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

این مقام مسئول با اشاره به سقوط مرد ۴۲ ساله از ارتفاع چهار متری آسانسور مجتمع مسکونی ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه در شهرک آغاجری خیابان شقایق ۱۱، ادامه داد: تیم امداد و نجات آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با ایمن سازی محل وی را خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند.

قنبری به وقوع حادثه آتش سوزی پژو ۲۰۶ ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه در بلوار آیت اله بهبهانی روبروی شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: آتش نشانان حریق خودرو را با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند، همچنین انفجار گاز پیک نیک در منزل مسکونی در ساعت ۲۳ و ۲۸ دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلشاد ۵ سبب مصدوم شدن یک مرد شد و او را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: ماموران امداد و نجات سازمان در عملیات امداد و نجات، حلقه انگشتری در انگشت یک مرد ۳۰ ساله را که به علت تنگ بودن موجب ناراحتی او شده بود و به ایستگاه آتش نشانی مراجعه کرده بود با ابزار تخصصی از انگشت او رها سازی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.