حوادث امروز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز انجام شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۴ و ۹ دقیقه برخورد خودروی پراید با جدول خیابان، قبل از پل علی بن مهزیار اهوازی آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و با ایمن سازی از نشت بنزین خودرو و بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

او با اشاره به قصد خودکشی مرد ۳۰ ساله‌ای از روی پل هلالی ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با گفتگو و مشاوره، او را از خودکشی منصرف کردند، ضمن اینکه خودروی پژو تاکسی در کوی ملت نبش خیابان کارون ساعت ۲۲ و ۵۴ دقیقه به علت اتصال برق فن خودرو دچار حریق شد و زبانه‌های آتش با حضور به موقع آتش نشانان و استفاده ازتجهیزات خاموش کننده اطفا شد.

قنبری با اشاره به نجات ۱۰ شهروند در عملیات نجات از آسانسور در مناطق گلستان، زیتون کارمندی خیابان هدایت، سپیدار خیابان ۲۲ و عملیات نجات محبوسین اماکن در منطقه کیانشهر خیابان رز پنج اظهار داشت: ماموران آتش نشانی در عملیات امداد و نجات در منطقه ملی راه به سمت پارک شهروند یک دستگاه خودرو سواری را به همراه سرنشینان از داخل چاله آب خارج کردند.

توقیف خودرو‌های حامل پارچه‌های قاچاق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این فرماندهی با کار اطلاعاتی، ۲ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۸ طاقه انواع پارچه کشف شد.

او ارزش کالا‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس‌های مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های بهبهان و امیدیه در اقدامی مشترک، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه پس از متوقف کردن خودرو ماموران پلیس در بازرسی از آن مقدار ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند، افزود: ۲ قاچاقچی در این عملیات شناسایی و دستگیر و پس از تشکسل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.