انجام ۶ عملیات امداد و نجات و مهار آتش در اهواز طی شبانه روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۱۱ و ۴ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی ساختمان متروکه در منطقه عامری خیابان نهج البلاغه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، افزود: بی احتیاطی ساکنان منزل و افتادن شی آتش زا بر روی اثاثیه منزل منجر به حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳ و ۳۳ دقیقه در منطقه گلستان خیابان فروردین شد و آتش نشانان سریعا با استفاده از تجهیزات انفرادی و خاموش کننده شعله‌های حریق را اطفا و دود ناشی از حریق را از ساختمان به وسیله فن فشارمثبت تخلیه کردند.

قنبری به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۶ در منطقه نادری، خیابان ادهم بین صابرپور و مسجدی اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه در منزل مسکونی با پیکر بی جان مرد ۳۵ ساله که دراثر گازگرفتگی ناشی از بخاری فاقد دودکش فوت شده بود مواجه شدند و پس از بررسی محل، صحنه حادثه را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز جهت پیشگیری از این نوع حوادث ناگوار از شهروندان تقاضا کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در استفاده از وسایل گرمایشی و گازسوز، نکات ایمنی را رعایت کنند.

او در پایان به عملیات نجات از کابین آسانسور در مناطق گلستان خیابان دی، کوی سعدی خیابان قریشی، گلستان خیابان بهمن با تلاش آتش نشانان اشاره و اظهار کرد: ماموران آتش نشانی در این عملیات‌ها ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.