رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد از اجرای پیک کتاب در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،داود پهلوان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید بروجرد که امروز ۱۰ دی‌ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کتابخانه آیتی بروجرد آماده افتتاح است قرار بود این کتابخانه در هفته کتاب افتتاح شود که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا عقب افتاد.

او تصریح کرد: به‌زودی این کتابخانه با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح خواهد شد، اما تا قبل از افتتاح باید ورودی این کتابخانه توسط شهرداری آماده شود.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد با اشاره به اجرای طرح پیک کتاب، بیان کرد: اعضا کتابخانه‌های شهرستان می‌توانند با مراجعه به سامانه طراحی شده کتاب مورد نظر خود را پیدا و شماره آن را یادداشت کنند.

پهلوان اضافه کرد: پس از آن با کتابداران تماس می‌گیرند و شماره درخواستی را بیان می‌کنند سپس کتاب از طریق پیک کتاب به درب منازل اعضا فرستاده می‌شود.

او بیان کرد: برای اجرای طرح پیک کتاب که در زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی اجرا می‌شود همه ادارات باید کمک کنند.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی بروجرد ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از ضروریات اجرای این طرح خودرو است باید ادارات مختلف روزانه یک خودرو در اختیار قرار دهند تا کتاب‌ها به اعضا در منزل تحویل داده شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.