معاون شهردار یزد از تدوین بودجه سال آینده این نهاد بر اساس اطلاعات دقیق سیستم جامع آماری شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیگی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در نشست معاونین شهردار با ابلاغ بخشنامه بودجه از معاونین خواست بر مبنای این بخشنامه برای زیرمجموعه‌های خود برنامه ریزی کنند.

بیگی افزود: بودجه سال۱۴۰۰ شهرداری یزد با برنامه ریزی دقیق در حال انجام است.

این مسئول بیان کرد: وضعیت کلی منابع و مصارف بودجه ۹۹ و عملکرد ۹ ماهه و پیش بینی منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۰ بر اساس اطلاعات دقیق و عملکرد سال جاری و سال گذشته مبنای اصلی تدوین بودجه سال آینده شهرداری یزد است.

او ادامه داد: همچنین قرار است سقف بودجه پیشنهادی تعیین شود و میزان افزایش هزینه‌های جاری و عمرانی سال ۱۴۰۰ و تناسب آن با درآمد‌های مورد انتظار احصا شود.

مجید بیگی اظهار داشت: تعیین اعداد کلی پروژه‌های عمرانی پیشنهادی سال ۱۴۰۰ از طرف بخش‌های مختلف شهرداری و درصد افزایش یا کاهش نسبت به سال جاری از جمله دیگر محور‌های تدوین بودجه است.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری با توجه به اطلاعات دقیق سیستم جامع آماری و سامانه کنترل پروژه تدوین می‌شود و جلسات مستمر پایش و نظارت برای تدوین بودجه‌ای دقیق، پویا و کارآمد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار