معاون توسعه و بهره برداری شرکت آبفای استان یزد، از برگزاری دوره آموزشی بازآموزی و پرسش و پاسخ سامانه سپتا در این شرکت خبر داد.

احمد باقری پور معاون توسعه و بهره برداری شرکت آبفای استان یزد گفت: دوره آموزشی بازآموزی و پرسش و پاسخ سامانه سپتا با هدف به روزرسانی و بهبود عملکرد رابطین سپتا و همچنین چگونگی ارائه درج گزارشات در سامانه و رفع ابهامات و تشریح عملکرد آن در شرکت آبفای استان یزد برگزار شد.

او افزود: در این دوره ضمن آشنایی نیروی‌های جدیدالورود و سایر کاربران با فرآیند‌های قابل انجام در سامانه سپتا در خصوص ثبت و به روزرسانی به موقع اصلاحات، نحوه ورود اطلاعات و انجام مراحل فرایند در سامانه، استفاده از راهبرد مدیریتی و نحوه گزارش گیری و تحلیل داده‌ها آموزش‌های لازم داده شد و مشکلات و ابهامات سطوح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه و بهره برداری شرکت آبفای استان یزد با اشاره به اهمیت سامانه سپتا برای تهیه اطلاعات تولید آب در کشور، اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور میلاد زمانیان کارشناس راهبری سپتای شرکت مهندسی آبفای کشور و ۲۰ نفر از رابطین سپتای شرکت آبفای استان برگزار شد.

باقری پور نحوه بارگیری گزارشات تولید، خرابی ها، نگهداشت، بودجه و عملکرد در سامانه سپتا، چگونگی تکمیل فیلدها، نحوه گزارش گیری‌های مختلف، بررسی جدول‌ها و تحلیل آن‌ها را از دیگر موارد مطرح شده در این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.