فرمانده سپاه کربلای مازندران :

پرونده فساد مالی شهرداری ساری در مرحله تکمیل قرار دارد

پرونده فساد مالی در شهرداری و شورای شهر ساری هنوز تکمیل نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری با بیان اینکه جمع آوی اسناد تخلفات مالی به دلیل گستردگی و پراکندگی کاری سخت است و بررسی بعضی از مدارک نیاز به کارشناس دارد، گفت: پرونده فساد مالی در شهرداری و شورای شهر ساری هنوز تکمیل نشده است و نظر نهایی را بازپرس پرونده می‌دهد.

او افزود: اطلاعات سپاه در پرونده فساد شهرداری ساری به عنوان ضابط قضایی به وظایف خود عمل می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دستگیری همه متهمان فساد مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری با ادله ، مستند و با نظر شخص بازپرس انجام شد و تصمیم به احضار یا دستگیری این افراد با نظر بازپرس و دادستان بود و اطلاعات سپاه به عنوان ضابط متهمان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی و قانونی داده است.

بیشتر بخوانید 

سنگ بنای کج شورای شهر ساری؛ یک قدم تا واژگونی


سردار مسلمی با بیان اینکه همه مراحل دستگیری و بازجویی‌های نیز با حضور شخص بازپرس انجام می شود، در خصوص دستگیری شهردار ساری گفت: شهردار ساری یک ماه پس از بازداشت آزاد شد، اما فضاسازی‌های صورت گرفته توسط شخص وی بعد از آزادشدن باعث بازداشت دوباره وی به تشخیص دادستان شد.

او هرگونه سیاسی کاری سپاه در پرونده دستگیری‌ شهرداری و شورای شهر ساری را رد کرد و گفت: این هجمه‌ها موجب مایوس شدن سپاه نمی‌شود و این نهاد تا ریشه کنی کامل مفاسد اقتصادی استان و به دور از هرگونه گرایش سیاسی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

برخورد جدی با عاملان فساد در توزیع نهاده‌های دامی مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران به ورود اطلاعات سپاه به پرونده قاچاق نهاده‌های دامی در استان اشاره کرد و گفت: مشکلات دامداران در این حوزه ما را ناچار به ورود کرد که در نهایت یکی از لیدر‌ها و همچنین یکی از عوامل موثر در توزیع نهاده‌های دامی دستگیر شدند.

سردار مسلمی با تکذیب هرگونه تاثیرپذیری سیاسی و حزبی در دستگیری‌های مرتبط با فساد در توزیع نهاده های دامی را نیز تکذیب کرد و افزود: این هجمه‌ها به سپاه نمی‌چسبد و سپاه کربلا و سازمان اطلاعات سپاه استان با عاملان و شرکای فساد در توزیع و تملک نهاده‌های دامی مازندران برخورد جدی می‌کنند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۹ ۱۰ دی ۱۳۹۹
ببخشید // من منظور خدا را از اینکه فرمودن // امرهم شورا بینهم // را هنوز نفهمیدم // نکنه منظورش اینه تنها خوری نکنی // شورایی بخورید // البته تحقیق و تفحص هم زیاد کردم هاااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۵ ۱۰ دی ۱۳۹۹
ببخشید // اگه نمیتونید تعدادشون رابگید // فقط بگید با اتوبوس اومدن بردنشون یا با مینی بوس
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۴ ۱۰ دی ۱۳۹۹
فعلا ابدارچی با حفظ سمت کارهایشون را انجام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
با سلام از رییس محترم قوه قضاییه استدعا دارم به ماده 477 نظر مساعدت داشته باشد بنظر می رسد قضات تجدید نظر متوجه شدند 477 محدود شده زیاد توجه دقیق به اسناد پرونده ندارن سی هزار متر مربع دادگاه در دادنامه بعنوان ماترکه حکم صادر نموده ولی زمین در طبیعت وجود ندارد و حکم فقط براساس ادعا وکیل پرونده صادر شده وکسی شهامت نقض دادنامه را ندارن در ساری و...