مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۰ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان با اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، که با هدف برخورد با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به اجرا در آمد، ماموران با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی متشکل از پلیس‌های تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۰ سارق منزل، اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای این طرح پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری با بیان این که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: در ادامه این عملیات ماموران با پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر و ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۳ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه این افراد خبر داد و ادامه داد: در راستای مقابه با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی ۳ شرئر متواری در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

جعفری با اشاره به توقیف ۵ موتورسیکلت و ۵۹ خودروی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، آلودگی‌های صوتی و مزاحمت برای نوامیس مردم در ادامه این طرح، گفت: دستگیری ۴۶ ملجوب و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

کشف ۱۶ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۲ فقره سرقت اموال داخل خودرو در نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در شهرستان نور، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سارق را شناسائی کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی سارق را که با یک خودروی سرقتی در حال تردد در محور رویان به نور در این شهرستان، دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجوئی‌ها تاکنون به ۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با جرایم و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان میاندورود به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۴ متهم به سرقت در این طرح شناسایی و دستگیر شدند و ۱۳ فقره سرقت اماکن از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی میاندورود گفت: در اجرای این طرح یک کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۳ خودروی متخلف توقیف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.