استاندار مرکزی گفت: محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گفت: محدودیت‌های کرونایی در استان مرکزی همچنان ادامه دارد و منع تردد شبانه طی این هفته ادامه خواهد داشت.

آقازاده افزود: همچنان در شهر‌های نارنجی و زرد منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد را در هفته جاری خواهیم داشت.

او با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در هفته‌های اخیر در حوزه کاهش ابتلا به کرونا اضافه کرد: این موفقیت ها، روند کاهشی ابتلا، بستری و فوت را به دنبال داشته است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ایام فاطمیه مناسبت‌های پیش رو هستند اظهار کرد: مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) را هم باید در جمع خانوادگی خود برگزار کنیم و توصیه می‌کنیم مردم اکیدا در تجمعات شرکت نکنند.

آقازاده بیان کرد: سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، نهم دی ماه و چهلم شهید فخری زاده تجمعات احتمالی مربوط به مراسم مربوط به این مناسبت‌ها ممکن است موج دیگری از بیماری را به دنبال داشته باشد.

او تصریح کرد: مراسم نهم دی ماه در هیچ نقطه‌ای از استان مرکزی برگزار نخواهد شد و تنها یک مراسم نمادین در سیزدهم یا چهاردهم دی ماه با رعایت کامل پروتکل ها، ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلی بیت المقدس اراک خواهیم داشت و زمان آن بیش از ۹۰ دقیقه نخواهد بود.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مراسم ایام فاطمیه به صورت کاملا محدود و با نظارت فرماندار در یک یا دو نقطه از شهر برگزار می‌شود و در روستا‌ها مراسم برگزار نمی‌شود، هرچند که کلا توصیه می‌کنم مردم در تجمعات شرکت نکنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.