سرهنگ دلاور القاصی مهرگفت: تقدیم سه هزار شهید ، وظیفه ما را برای خدمت رسانی به استان ایلام سنگین‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ،گفت: مردم استان ایلام مردمی هستند که دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و در این برهه از زمان ما بایستی با خدمت رسانی بهتر و بیشتر دین خودمان را به آنان ادا کنیم.

او با بیان اینکه رضایتمندی مردم ، از اولویت‌های اصلی کار ما است، بیان کرد: نیروی انتظامی نیازمند حمایت و پشتیبانی است چرا که فرزندان هم این کشور و استان هستند و هم اینکه شبانه روز ارائه خدمت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: مراجعه کنندگان به پلیس همه متهم و مجرم نیستند بلکه خدمات پلیس علاوه بر برخورد با جرم و مجرم ، خدمات متفاوتی را در بحث گذرنامه ، تعویض پلاک ، راهنمایی و رانندگی ، مشاوره و آموزش و غیره ، به مردم ارائه ‌می‌کند .

او با بیان اینکه پلیس در سرما و گرما و سختی‌ها همراه مردم است ، افزود: پلیس نیاز به دلگرمی دارد.

 القاصی مهر مطرح کرد: امروز مقر‌های انتظامی ما در شهرستان‌های تازه تاسیس با توجه به نیاز مردم و نبود اماکن انتظامی ، در مدارس و به صورت اجاره‌ای راه اندازی شده است که می‌طلبد با پیگیری‌های لازم از سوی نمایندگان محترم مجلس و همچنین خیرین امنیت ساز ، اماکن انتظامی خاص و در شان مردم ساخته شود تا پلیس با استقرار در این اماکن به مراجعه کنندگان بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.