سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه مبارزه و مقابله مستمر با عرضه و قاچاق کالا و ارز اولویت‌های پلیس در ماه‌های پایانی سال است، گفت: به اراذل و اوباش نیز هشدار می‌دهیم که به مسیر درست بازگردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی و بدپوششی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای آن قرارگاه‌های جداگانه‌ای تشکیل شده است.

او بیان کرد: در راستای مقابله با بد پوششی و بدحجابی ، پلیس به صورت هوشمند با راه اندازی طرح ناظر ، اقدامات خوبی را از سال‌های قبل آغاز کرده و در آینده نیز به صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

سرهنگ القاصی مهر به موضوع قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق احشام اشاره کرد و افزود: قاچاق پدیده ارزنده‌ای برای مردم این استان نیست و پلیس با اقتدار نخواهد گذاشت که قاچاقچیان به اهداف خود که همان ضربه به تولید داخل است برسند.

او با بیان اینکه قرارگاه ویژه‌ای برای ورود و خروج قاچاق تشکیل شده است ، اظهار کرد: در چند ماه اخیر از خروج ۹۰۰ راس دام جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام موضوع اقدامات پلیس استان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: در مناطقی که به واسطه قرمز بودن شهر‌های استان ، ادارات و نهاد‌ها با تأخیر و تعدیل نیرو مواجه بودند، پلیس با ظرفیت ۱۰۰ درصد و در راستای تمهیدات ترافیکی فعالیت می‌کرد .

او مطرح کرد: همکاران ما در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد مدیریت کرونا ، با جلوگیری از ورود و خروج‌های غیر ضرور ، تلاش‌های زیادی برای کم کردن و ریشه کنی ویروس کرونا در استان انجام دادند که ثمره آن کاهش مرگ و میر و تعداد مبتلایان به این ویروس در روز‌های اخیر در استان شده است.

 القاصی مهر به کاهش چشمگیر جرم نسبت به سایر استان‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جرم کلاهبرداری به عنوان شایع‌ترین جرایم در استان وجود دارد که می‌طلبد مردم با رعایت توصیه و هشدار‌های پلیسی، مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

 او به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: تجهیز کلانتری‌ها به مراکز مشاوره‌ای و راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو، موجب شده است که از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه استحفاظی ، به صلح و سازش ختم شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: امیدوارم با استفاده از ظرفیت و همکاری ائمه جمعه و جماعت ، اعضاء شورای تامین ، ریش سفیدان و معتمدان ، ادارات دولتی و غیردولتی و همه مردم گرامی استان ایلام ، بتوانیم امنیت و آرامش استان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.