رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت: موفقیت پلیس در ماموریت‌ها در گرو نظم و انضباط کارکنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در بازدید از کلانتری ۱۱ شهرستان چرداول با قدردانی از تلاش ها و زحمات پلیس در تأمین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و اقدام شایسته در حوزه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی ، گفت: پلیس در اجرای صحیح ماموریت و رسیدن به اهداف ناجا ، نیازمند داشتن انضباط کافی است.

او با اشاره به اینکه انضباط ظاهری و معنوی مهمترین اصل در مأموریت‌های فردی هر پلیس به شمار می‌رود بیان کرد: ما باید در زندگی فردی و سازمانی، معنویت، ایمان به خدا، صداقت در کارها، دوری از گناه و کسب روزی حلال را در سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

 علی محمدی ضمن تاکید بر اینکه پلیس به عنوان نماد انضباط و قانون مداری و الگو برای شهروندان است، اظهار کرد: برخورد با رافت اسلامی و تجلی نماد اخلاق اسلامی در تعاملات با شهروندان ، از شاخصه‌هایی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با تاکید بر جلب رضایت مردم از اقدامات پلیس ، افزود: با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعین و مردم باید تلاش کرد که در جامعه رضایت مندی حداکثری شهروندان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.