رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از بارش برف در محور‌های اراک _ قم و ساوه _ تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پورشمس رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آخرین وضعیت جاده‌های استان مرکزی در ۲۹ آذر ماه ۹۹ را تشریح کرد.

سرهنگ پورشمس افزود: در محور‌های اراک _ قم، ساوه _ تهران و کنارگذر اراک _ توره بارش برف گزارش شده است.

او اضافه کرد: در بقیه محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هم بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: رانندگان عزیز، ضمن رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشد.

در هنگام بارندگی باران و برف و فصل سرما رانندگان باید تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند تا غافلگیر نشوند.

همچنین رانندگان باید قبل از سفر هم شیشه‌های اتومبیل و چراغ‌های جلو و عقب، چراغ‌های ترمز، وسایل هشدار دهنده از قبیل، بوق، فلاشر، چراغ‌های راهنما و ... را بازدید و از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوند.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرده عبور امواج متناوب بارشی که از ۲۵ آذرماه از نوار غربی وارد کشور شده تا امروز شنبه در استان مرکزی تداوم خواهد یافت و در برخی از ساعات طی این مدت موجب بارش برف در مناطق سردسیر و برف و باران در سایر مناطق خواهد شد.

طرح زمستانه استان مرکزی ۹۰ تیم خودرویی و ۳۲ تیم موتوری در همه محور‌های مواصلاتی و برفگیر استان مستقرند و به همراه نیرو‌های راهور ۱۲ شهرستان در فصل سرما خدمات رسانی می‌کنند.

طرح زمستانه پلیس به همراه نیرو‌های امدادی و خدمات رسان از ۲۰ آذرماه در استان مرکزی آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.