با آغاز طرح زمستانه پلیس در استان مرکزی ۱۲۲ تیم خودرویی و موتوری در محور‌های مواصلاتی مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با سراسر کشور رزمایش طرح زمستانه پلیس به همراه نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم برگزار شد و در این راستا ۱۲۲ تیم خودرویی و موتوری در محور‌های مواصلاتی مستقر شدند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه این رزمایش گفت: در این طرح که از امروز ۲۰ آذر آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد ۹۰ تیم خودرویی و ۳۲ تیم موتوری در همه محور‌های مواصلاتی و برفگیر استان مستقر خواهند شد و به همراه نیرو‌های راهور ۱۲ شهرستان در فصل سرما خدمات رسانی می‌کند.

سردار مفخمی افزود: با این هم افزایی که در این رزمایش شاهد بودیم انشالله سازمان‌های متولی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیل‌رانی وگردشگری کنار پلیس قرار گرفته و با یک هم افزایی در حوزه ترافیکی و انتظامی شاهد کاهش وقوع تلفات و تصادفات جاده‌ای و امنیت جاده‌ای در سطح کلیه معابر استان باشیم.

او اضافه کرد: در این طرح نیرو‌های خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم‌وطنان در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در ۸ ماه گذشته با زحمات همکاران و اقداماتی که در مجموعه پلیس راه و راهور انجام شد در حوزه متوفیان کاهش ۱۰ درصدی را شاهد بودیم که تعداد ۵۰ نفر از متوفیان تصادفات نسبت با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته اند.

او دامه داد: در این مدت تعداد مصدومین هم ۲۶ درصد کاهش داشته است ضمن اینکه مجموعه کل تصادفات استان۴۱ درصد در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، مهمترین علت تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان در طول این مدت بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.