در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صبح امروز در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

استاندار مرکزی در این رزمایش گفت: همکاری رانندگان و مردم و خانواده در اجرای دستورات ماموران پلیس راه موجب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود.

سیدعلی آقازاده افزود: طرح زمستانه با هدف کاهش تلفات و آسیب‌ها، کمک بیشتر به مردم و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادفات جاده‌ای هر ساله در فصل زمستان به مرحله اجرا در می‌آید.

او تصریح کرد: محور‌های مواصلاتی استان مرکزی یکی از راه‌های مهم کشور است، ارتباطات بسیار حیاتی و مهمی در استان مرکزی وجود دارد که شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را به هم متصل می‌کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر سرانه سفر و آمار تصادفات جاده‌ای رتبه نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: با توجه به آمار‌های بالای استان در بحث تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی‌های ترافیکی باید در راستای کاهش تصادفات باشد.

آقازاده افزود: با توجه به برنامه‌های استان باید تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود که خدمات ناشی از رفت و آمد ترافیکی برای مردم، کمک رسانی به افرادی که در راه مانده‌اند و مجروحین تصادفات جاده‌ای در کانون توجهات قرار گیرد.

او با اشاره به کاهش آمار تصادفات رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای پلیس و مردم همانند جاده دوطرفه هستند که با ارایه آموزش‌های لازم توسط پلیس و رعایت قوانین و مقررات می‌توان شاهد کاهش آمار تصادفات بود.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه آمار‌ها و تلفات و تصادفات متاسفانه در کشور ایران بالاست، افزود: طرح‌های جاده‌ای و ترافیکی و حمل و نقل جاده‌ای باید بصورت مستمر اجرا شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.