معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان قوه قضاییه در استان کرمان به شیوه‌ای جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان قوه قضاییه در استان کرمان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور ۲۶ شرکت کننده آغاز شده است.

او افزود: این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از دادگستری‌ها و حوزه‌های قضایی استان، سازمان زندان ها، ثبت اسناد، تعزیرات و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درحال برگزاری است.

اسلامی تصریح کرد: این مسابقات در حوزه شفاهی در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ (یک جزء، ۲ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل) و اذان ویژه برادران برگزار می‌شود.

او بیان داشت: بخش کتبی مسابقات قرآنی کارکنان قوه قضاییه نیز در دو رشته مفاهیم و حفظ موضوعی برگزار خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: بخش‌های حضوری این مسابقات نیز حذف شده است و به صورت فایل‌های ضبط شده در اختیار داوران قرار می‌گیرند تا آن‌ها نسبت به انتخاب افراد برتر اقدام کنند.

او بر توجه به سلامت کارکنان و شرکت کنندگان در مسابقات قرآن کارکنان قوه قضاییه تاکید کرد و افزود: این مسابقات در سال‌های گذشته به صورت حضوری و متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شرایط موجود به شکل جدیدی برگزار شده است.

اسلامی بیان داشت: براساس تاکید رییس کل دادگستری استان کرمان، رعایت تمامی مفاد دستورالعمل‌های های بهداشتی به منظور برگزاری مسابقات قرآن کارکنان قوه قضاییه مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار