سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان از حضور یازده کرمانی در رقابت‌های سراسری قرآن کریم که ۲۱ آذر ماه به صورت مجازی برگزارمی شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان به برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به صورت پخش زنده از شبکه قرآن و معارف برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: داوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش برادران روز شنبه ۱۵ آذر لغایت روز جمعه مورخ ۲۱ آذر در سالن اجتماعات هتل ارم طی یک هفته به‌صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود.

او افزود: نمایندگان استان کرمان که ضبط آن در صدا و سیمای مرکز کرمان در تاریخ ۲۲ آبان صورت گرفته در تاریخ ۲۱ آذر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ بعد از ظهر روی آنتن شبکه قرآن به داوری پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: شش نفر در بخش برادران و پنج نفر در بخش خواهران در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان کرمان حضور دارند.

او به اسامی و رشته متسابقان قرآنی در بخش برادران اشاره کرد و گفت: سید مهدی طیب، حسین زمانی، پیمان خیرخواه، سید محمد علی موسوی، هادی حافظ آبادی و احمد رضا زینلی در صدا وسیما با دیگر قاریان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و ترتیل، مسابقات خود را برگزار کردند.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متسابقین در مراکز استان‌ها به صورت مجازی به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام فاطمی اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم را روز ۲۱ آذر از شبکه قران عنوان کرد و بیان داشت: مراسم اختتامیه در بخش برادران در تاریخ ۲۱ آذر ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار