سرهنگ موسوی از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:در راستای برخورد با سارقان و پیشگیری از انواع سرقت‌ها، موضوع با تشکیل اکیپ‌هایی بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد:طی ۷۲ ساعت گذشته ۸ سارق توسط کلانتری‌های شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات بعمل آمده به تعداد ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند، عنوان کرد:سرقت محتویات داخل خودرو و سرقت اماکن خصوصی، سرقت موتورسیکلت و کش روزنی از جرایم سارقان بوده است.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه کلانتری‌ها در امر پیشگیری از جرم وظایف سنگینی برعهده داشته و نیازمند یک عزم جدی و مشارکت همگانی برای پیشگیری از جرم می‌باشیم، بیان کرد:پلیس دست همه سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در امنیت را به گرمی می‌فشارد و آماده هر نوع همکاری در این راستا با هدف ارتقاء امنیت پایدار در جامعه می‌باشد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، اعلام کرد:از همشهریان عزیز می‌خواهیم تا با رعایت هشدار‌های پیشگیرانه مبنی بر حفاظت از اموالشان، هرگونه موارد مشکوک را نیز با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.