سرهنگ موسوی از افزایش ۷۹ درصدی کشفیات سرقت در ۳ ماهه سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: برای تامین امنیت و آرامش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

او مشارکت و همراهی مردم با پلیس در انجام اقدامات امنیتی را عاملی مهم در پیشگیری از وقوع جرائم خواند و اظهار کرد: این همراهی و مشارکت باعث دلگرمی پلیس و تلاش مضاعف برای اجرای خدمت بی منت پلیس در سطح جامعه می‌باشد.

موسوی با اشاره به اینکه در ۳ ماهه سوم امسال پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار پلیس بوده، مطرح کرد: افزایش ۷۹ درصدی کشفیات سرقت و افزایش ۱۲۲ درصدی دستگیری متهمان از نتایج مثبت این طرح بوده است.

او در ادامه به افزایش ۶۳ درصدی توقیف خودرو‌های متخلف در ۳ ماهه سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و گفت: این امر نتیجه عدم پایبندی برخی از شهروندان به قانون‌های وضع شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا بوده و پلیس به ناچار اقدام به متوقف کردن خودروی آن‌ها می‌کند.

موسوی با تاکید بر اینکه علیرغم هشدار‌های پلیس ، برخی از رانندگان دستورات ستاد مرکزی کرونا مبنی بر محدودیت‌های تردد را رعایت نمی‌کنند، اظهار کرد: اعمال این محدودیت‌ها صرفا برای سلامت خود شهروندان است و از همشهریان می‌خواهیم نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام افزود: اقتدار، امنیت و سلامت به عنوان مولفه‌های اصلی نظام اسلامی بوده و نیروی انتظامی به عنوان عامل اصلی تحقق مولفه اقتدار و امنیت در کنار حافظان سلامت در جامعه ، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.