استاندار زنجان با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی توسط سپاه استان زنجان انجام می‌گیرد، گفت: در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه از موازی کاری جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه بررسی طرح "شهید قاسم سلیمانی" از کاهش بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: اجرای این طرح در راستای کاهش مبتلایان به کرونا از اهمیت زیادی برخوردار است.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مدت زمان کوتاهی نسبت به احصاء نیاز‌های واقعی اجرای طرح در حد مقدور اقدام کند و معاون اقتصادی استانداری پیگیری لازم را انجام دهد.

حقیقی ادامه داد: برای پیشبرد بهتر طرح "شهید قاسم سلیمانی"در صورت نیاز ستاد مشارکت و پشتیبانی تشکیل می‌شود.

او بر لزوم ورود تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای بهتر این طرح در استان زنجان تاکید کرد و افزود: این همکاری‌ها تقویت و موانع موجود در این زمینه شناسایی و رفع شود.

استاندار زنجان گفت: کمیته اطلاع رسانی تبلیغات و ساماندهی سالمندان نیز با جدیت بیشتری از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان پیگیری و عملیاتی شود.

حقیقی افزود: باید نسبت به تامین سلامتی سالمندان در ایام کرونایی بیشتر توجه شود.

او با بیان اینکه طرح کمک‌های مومنانه نیز در این کمیته عملیاتی شده است، گفت: مشارکت‌های مردمی باید به سپاه استان زنجان تحویل داده شود تا نسبت به توزیع آن‌ها میان گروه‌های هدف اقدام کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه توزیع کمک‌ها و بسته‌های معیشتی به صورت متمرکز توسط سپاه استان زنجان انجام می‌گیرد، گفت: کمک مومنانه از طرف دستگاه‌های اجرایی هم با هماهنگی باشد تا از بروز موازی کاری جلوگیری شود.

حقیقی با تاکید بر اینکه باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند، گفت: معاون اقتصادی استانداری متناسب با نیازمندی‌های ارائه شده علوم پزشکی زنجان طی اوایل هفته آینده با برگزاری جلسه با خیرین و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به تحقق منابع مالی طرح اقدام کنند از طرفی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز مبلغی به این مهم تخصیص می‌دهد که برای هفته آینده عملیاتی خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.