رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات جذب امدادگران ایثار در این سازمان توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جذب امدادگران ایثارگر در این سازمان، اظهار کرد: درخصوص جذب قرارداد ساعتی نجاتگران ایثار پیشنهاداتی مطرح بود که با موافقت رئیس جمعیت هلال احمر قرار شد تا آن دسته از امدادگرانی که دارای درجه ایثار هستند و در جای دیگری مشغول نیستد و به صورت مستمر در پایگاه‌های امدادی در سطح کشور فعالیت دارند بعد از طی مراحل گزینش به صورت قرار داد ساعتی استخدام شوند.

او افزود: درصورت صدور مجوز استخدام و برگزاری آزمون بعد از طی مراحل قانونی پیش بینی شده می‌توانند در جمعیت هلال احمر نیز استخدام شوند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد: در همین راستا فهرستی از تمامی استان‌ها دریافت کردیم تا با فهرست موجود در سازمان مطابقت داده شود که با طی کردن این روند، سایر مراحل این استخدام اطلاع رسانی خواهد شد.

ولی پور عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار است تا تمرکز بر روی آزمون‌های غیرحضوری باشد که این موضوع در مرحله تصمیم گیری نهایی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت و
۱۹:۰۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشین اگه ممکن هست مسئو لین برگذاری آزمون ایثار زحمت بکشن تا زمان آزمون درجه ایثار دوباره از امدادگران مدارک بگیرن که شاید امدادگری باشه تا امروز مدارکش رو کامل کرده باشه ممنون از زحماتتون
آخرین اخبار