سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از محتوای نشست امروز کمیسیون خود خبر داد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح محتوای نشست امروز کمیسیون خود گفت: سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور با حضور در جمع نمایندگان گزارشی از شرکت‌های دانش بنیان و بودجه‌های آن‌ها ارائه کرد.

او ادامه داد: در این نشست بیان شد که دولت باید کمک‌هایی را به این شرکت‌های دانش بنیان می‌کرد که علاوه بر مقدار ناچیز آن، بودجه کمی هم برایشان تعیین شده است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام فلاحی افزود: در نشست تأکید شد که بودجه شرکت‌های دانش بنیان با توجه به مسیر رشد و پیشرفتشان باید مورد توجه قرار گیرد. البته امروز به ابهام‌های نمایندگان درباره چگونگی ارزیابی بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری نیز پاسخ داده شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده از صندوق نوآوری و شکوفایی و منابع آنها، بر لزوم حمایت از این صندوق‌ها تأکید شد.

حجت الاسلام فلاحی افزود: تقریباً این صندوق‌ها در سراسر کشور و مراکز استان‌ها ایجاد شده است که البته برخی از آن‌ها نوپا هستند.

همچنین این نماینده از انتخاب روشنفکر، زاهدی اسماعیلی به عنوان نمایندگان کمیسیون آموزش در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار