تفاهم نامه هر کارمند یک حامی امروز با حضور فرمانداران، معاونت سیاسی استاندار و مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی در محل استانداری امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: قرار بر این شد که طرح تفاهم نامه هر کارمند یک حامی در ۱۱۰ دستگاه اجرایی استان ابلاغ شود و هر دستگاه یک رابط به کمیته امداد معرفی کند.

او با اشاره به اینکه این طرح هم به صورت چهره به چهره و هم به صورت حضوری در شورا‌های اداری استان برگزار می‌شود افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، حامی یابی برای فرزندان ایتام و طرح محسنین، در بین حداقل  ۲۰ درصد از کارمندان دستگاه‌ های اجرایی استان و همچنین واحد‌ های صنفی  صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


سلم آبادی با بیان اینکه یکی از طرح‌ های اجرایی در کمیته امداد کمک به خانواده‌ های ایتام و محسنین است، اظهار کرد: در پی بازدید جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که در تیرماه امسال از کمیته امداد کشور صورت گرفت یکی از طرح‌ هایی که مورد استقبال او و مردم قرار گرفته طرح کمک به خانواده‌ های ایتام و محسنین است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: در نشستی که برگزار شد مقرر شد که طرح ایران مهربان یا همان هر کارمند یک حامی در سطح کشور  برگزار شود.

او در پایان خواستار همکاری کارمندان ادارات و واحد‌ های صنفی وصنعتی برای شرکت در این طرح شد و گفت: امیدواریم قسمتی از نیاز‌های خانواده‌ های نیازمند با کمک‌ هایی که به صورت نقدی به حسابشان واریز می‌شود برطرف شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار