اولین رندر رسمی منتشر شده از گوشی A52 5G

برخی از منابع موفق شدند به رندرهای رسمی گوشی A52 5G دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ به پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل شده‌اند؛ مدتی است که این شرکت در حال توسعه فناوری 5G برای استفاده در گوشی‌های ارزان قیمت خود است و به تازگی اطلاعاتی از گوشی میان رده این شرکت که از فناوری 5G استفاده می‌کند در فضای مجازی منتشر شده است. این گوشی عضو جدید سری A بوده و گوشی A52 نام دارد که یک رندر رسمی از آن منتشر شده و خبر از وجود دوربین چهارگانه در این گوشی می‌دهد.

بر اساس تصاویر منتشر شده از گوشی A52 بخش پشتی این گوشی از همان طراحی A51 استفاده خواهد کرد، اما در بخش دوربین لنز‌های موجود در این گوشی کمی بزرگ‌تر شده و شبیه به لنز‌های گوشی S20 شده‌اند. از طرفی هم این موضوع روی تمامی گوشی‌های شرکت سامسونگ اعمال شده است و تقریبا تمامی گوشی‌های نسل جدید این شرکت از دوربین بزرگ بهره می‌برند.

گوشی A52 5G

برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی A52 5G

طبق تصاویر منتشر شده از گوشی A52 5G، ابعاد این گوشی ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ میلی متر است و ضخامت گوشی در قسمت بدنه ۸.۴ میلی متر و ضخامت به همراه لنز دوربین حدود ۱۰ میلی متر می‌شود. نمایشگر این گوشی نیز در انداره ۶.۵ اینچی ساخته شده است که درون خود سنسور اثر انگشت و پانچ دوربین را جای داده است. در بخش پایینی این گوشی محل اتصال فیش هدفون به چشم می‌خورد و قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است.

از آنجایی که گوشی A51 5G با قیمت ۴۹۹ دلار در بازار عرضه شد و گوشی A52 5G نیز با این گوشی شباهت بسیار زیادی دارد باید انتظار قیمت در همین حدود و نهایت صد دلار بالاتر را داشته باشیم. به این ترتیب شرکت سامسونگ قصد دارد در آینده از یک گوشی 5G با قیمت مناسب رونمایی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار