فرماندار کوهچنار، گفت: به دلیل بروز سیلاب خط انتقال آب به کوهچنار با مشکلاتی مواجه شده که با هماهنگی های انجام شده طی ۲ روز آینده مشکل برطرف می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی علیزاده فرماندار کوهچنار، بیان کرد: مسیر انتقال آب از چشمه رنجان به شهر نودان و روستای چکک به طول ۸۰ متر به دلیل سیلاب تخریب شده است.

او، با اشاره به رد شدن لوله انتقال آب از  رودخانه، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده لوله انتقال  آب جدید تامین شده است و در تلاش برای ر فع اصولی این مشکل هستیم.

علیزاده، ادامه داد: بر این اساس مقرر شد کانالی به عمق بیش از ۲ متر در کف رودخانه حفر شود و لوله جدید انتقال آب از این کانال و با بتن ریزی اصولی نصب شود تا شاهد اتفاقات این چنینی به واسطه باران و سیلاب نباشیم.

فرماندار کوهچنار، افزود: عملیات لوله گذاری و انتقال مجدد آب به نودان و روستای چکک آغاز شده است که تا  دو روز آینده به پایان  می‌رسد.

او، اضافه کرد: علی رغم تمام اطلاع رسانی‌ها در خصوص بارندگی و سیلاب و هشدارهای اعلام شده اداره هواشناسی شاهد برخی خسارات بوده‌ایم که در حال تهیه گزارش از این موارد هستیم.

منبع: مهر 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.