فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: با هوشیاری پلیس، یک کیلوگرم هروئین از معده قاچاقچی خارج شد.

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس شهرستان سپیدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: پس از توقف کامیون، ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۴۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند.

او با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

PS ۵های قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف PS ۵های خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ممسنی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

محمد نیکبخت ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۲۹ دستگاه PS ۵ خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا راننده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف یک کیلو هروئین از معده مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: با هوشیاری پلیس، یک کیلوگرم هروئین از معده قاچاقچی خارج شد.

حسین اکبرپور اظهار کرد: ماموران انتظامی استهبان حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک نفر مرد که مسافر اتوبوس زاهدان ـ شیراز بود مشکوک و وی را مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: با توجه به استرس مسافر و حرف‌های ضد و نقیض، ماموران وی را به اتاق بازرسی منتقل که مشخص شد اقدام به بلعیدن مواد مخدر از نوع هروئین کرده است.

فرمانده انتظامی استهبان بیان کرد: پس از انتقال فرد مذکور به بیمارستان، میزان یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از معده وی خارج شد.

اکبرپور با بیان اینکه متهم با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.