رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: تفاهم نامه حمایت این سازمان از طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه آیت الله بروجردی و همکاری دوجانبه منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سمانه حسن پور،رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور حسن مروتی رئیسدانشگاه آیت الله بروجردی تفاهم ‏نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین ۲ طرف مبادله شد.

او افزود: این تفاهم‌نامه به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های دو طرف با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره‌ای و با محوریت موضوعات مرتبط با نیاز‌های توسعه لرستان منعقد شده است.

او اضافه کرد: این یک همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری هیات‌های علمی دانشگاه و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان در راستای رفع موانع و مشکلات فراروی توسعه استان محسوب می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: انجام طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز سازمان در راستای توسعه استان با همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه و کارشناسان سازمان، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بهره گیری از توانمندی ‏ها و خدمات علمی و پژوهشی، برگزاری نشست‏‌های علمی مشترک، انتقال تجربیات و نیاز‌های سازمان (در راستای توسعه استان) به دانشگاه و بالعکس، تبادل افکار و اطلاعات، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیاز‌های پژوهشی و فناوری و همکاری درایجاد فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مهمترین مفاد این تفاهم نامه هستند.

حسن پور افزود: با توجه به ظرفیت‌های علمی سایر دانشگاه‌های استان، اقدامات مشابهی در حال انجام است.

دانشگاه آیت الله بروجردی سال ۸۴ تاسیس شد و هم اکنون پنج هزار دانشجو در این مرکز تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.