دادستان و رئیس تعزیرات با حضور در فروشگاه زنجیره‌ای محلات بر قیمت‌ها نظارت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در راستای نظارت بر قیمت‌ها و توزیع عادلانه کالا در شهرستان محلات دادستان و رئیس تعزیرات شهرستان محلات به تعدادی فروشگاه زنجیره‌ای این شهر سرکشی کردند.

در این بازدید‌ها بر روند عرضه کالا و همچنین نظارت بر قیمت ها، گرانفروشی و تخلفات صنفی، نظارت شد و ضمن ثبت و ضبط تخلفات نظارت و مقرر شد اداره تعزیرات به همراه بازرسان اتاق اصناف محلات به این تخلفات رسیدگی کنند.

خسروی دادستان شهرستان محلات در حاشیه این بازدید‌ها در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص بازرسی‌های انجام شده از فروشگاه‌های زنجیره‌های محلات گفت: متاسفانه تخلفات متعددی توسط فروشندگان دیده شد.

خسروی افزود: از جمله تخلفات قیمتی که عرضه می‌شود با قیمتی که روی کالا درج شده متفاوت و قیمت عرضه بالاتر است و دیگری هم بحث تخفیفاتی که بر روی قفسه‌ها رویت می‌شود متاسفانه با واقعیت مطابق نیست و به طور مثال تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصد که ذکر شده نسبت قیمت روی جنس مطابقت ندارد.

او اضافه کرد: همچنین قیمتی که با تخفیف عرضه شده بالاتر از قیمت روی کالاست که مقرر شد با پیگیری و نظارت اداره تعزیرات و همکاران اتاق اصناف تخلفات ثبت و ضبط شود و حتماً برخورد شود.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.