جعفری نسب گفت: تعادل نداشتن عرضه و تقاضا و سودجویی سودجویان سبب ساز بی ثباتی قیمت‌ها و کمبود برخی از کالا‌های اساسی است.

جعفری نسب معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تکریم و معارفه سکاندار اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی رویکرد جدید این سازمان را حضور میدانی در بازار و تعامل هدفمند با مردم، اصناف و واحد‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: افزایش رضایتمندی مردم، بهبود معیشت شهروندان و توازن عرضه و تقاضا در بازار با رصد میدانی و دائمی بازار میسر می‌شود.

جعفری نسب افزود: تعادل نداشتن عرضه و تقاضا در بازار و سودجویی سودجویان سبب ساز بی ثباتی قیمت‌ها و کمبود برخی از کالا‌های اساسی می‌شود: اصلاح مسیر قیمت گذاری، مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید، همصدایی و هم گرایی با مردم را زمینه ساز گره گشایی از مشکلات معیشتی جامعه دانست.
 
سعید نوراللهی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی هم در این مراسم ضمن تشریح برنامه‌های خود، استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای معرفی وظایف و اقدامات این سازمان، تعامل با واحد‌های تولیدی، نظارت بر تولید، پخش و توزیع کالا و تعامل با مردم را گامی بلند در راستای شعار سال و تحول در این سازمان دانست.

 نوراللهی افزود: ثبات بازار و توازن در توزیع اقلام اساسی جزء با برخورد قاطع با محتکران و سودجویان فراهم نخواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات ۲ ساله بهرام براری مدیر کل پیشین تعزیرات حکومتی استان مرکزی قدردانی و با حکم احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور سعید نوراللهی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.