معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از ادامه توزیع روغن خوراکی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: سهمیه اول استان مرکزی در توزیع روغن خوراکی برای تنظیم بازار ۵۵۹ تن بود که تاکنون ۱۵۰ تن آن محقق شده و توزیع بقیه این محصول خوراکی تا پایان هفته انجام می‌شود.

فرخی افزود:علاوه بر سهمیه تعیین شده در استان مرکزی حواله تن ۷۲۰ روغن خوراکی مازاد هم صادر شد و امید داریم با تزریق روغن تدارک شده به بازار، مشکلی در خصوص این کالای مصرفی وجود نداشته باشد.

او اضافه کرد: التهاب کمبود روغن خوراکی در استان مرکزی فروکش کرده است و امید می‌رود که در روز‌های آتی اندک مشکلات باقی مانده هم حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: در راستای کاهش التهاب روغن اقدامات و هماهنگی‌های خوبی در استان انجام شد، اما برخی افراد برای کسب سود بیشتر و یا انتخاب نوع مراوده، کم کاری‌هایی داشتند که باید با آن‌ها برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

او با بیان اینکه ۳۳۱ تن مرغ منجمد در قالب ۱۴ مرحله برای تنظیم بازار گوشت مرغ در استان مرکزی توزیع شده است ادامه داد: افزایش سهمیه مرغ منجمد برای استا در دستور کار است و قیمت گوشت قرمز هم در هفته گذشته با کاهش همراه شده است.

فرخی در خصوص خرید و فورش دام هم گفت: خروج دام زنده از استان ممنوع است و برای تردد دام زنده باید با مجوز رسمی دامپزشکی اخذ شده باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.