رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: تخطی از سرعت مطمئنه سواری سمند در سنندج، جوان ۱۸ ساله را به کام مرگ کشاند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ برزو مرادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: یک دستگاه خودروی سواری سمند شب گذشته در انتهای بلوار دکتر حسینی (شهرک بعثت) به علت تخطی از سرعت مطمئنه با تیر چراغ برق برخورد کرد.

اواظهار داشت: خودرو پس از برخورد دچار آتش سوزی شد و راننده ۱۸ ساله آن نیز بخاطر باز نشدن درب خودرو، در میان شعله‌های حریق گرفتار شد.

سرهنگ مرادی افزود: نیرو‌های امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس به محض رسیدن به محل اقدام به آزادسازی راننده و سرنشین دیگر از داخل خودرو کرده و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: هم اکنون وضعیت عموی یک سرنشین خودروی مذکور در بیمارستان خوب گزارش شده، اما راننده بخاطر شدت جراحت فوت کرد.

او یادآور شد: بهترین راهکار برای کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح در برخی خیابان‌های شهر از جمله بلوار دکتر حسینی نصب سرعت گیر‌های متعدد در فواصل طولی مشخص شده، است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.